چرا رویانیان و علیپور مخالف ورود دستگاه‌های امنیتی به پرونده فساد فوتبال هستند؟
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

 گروه ورزش - میبدما: پیگیری پرونده جنجالی فساد در فوتبال ایران از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اتفاق مبارکی بود که پس از جنجال‌های اخیر صورت از سوی دستگاه‌های ذی ربط گرفت اما در اوج ناباوری حالا که بسیاری از زوایایی این پرونده بحث برانگیز به واسطه پیگیری‌های صورت گرفته در حال آشکار شدن است برخی مقامات فوتبالی ادعا دارند این پرونده باید در دستگاه فوتبال بررسی شود!

بعد از آن که اتفاقات جنحال برانگیز فوتبال ایران منجر به افشای حقایق متعددی در خصوص وجود فساد در فوتبال ایران شد بسیار از صاحبنظران و کارشناسان تاکید کردند قدرت کافی در مجموعه مدیریتی فوتبال برای رسیدگی به این تخلفات وجود ندارد از این رو باید دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برای برخورد قانونی با ماجرا وارد این پرونده شوند.

دستگاه‌های امنیتی و نظارتی که از اهمیت و حساسیت موضوع به خوبی آگاه شدند با ورود به موقع خود برای شناسایی متخلفان این پرونده وارد عمل شدند که بر اساس اطلاعات به دست آمده این مراجع به اطلاعات ذی قیمتی دست پیدا کرده‌اند که با استناد به این اطلاعات می‌توان به زودی شاهد برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بود اما در این شرایط برخی مسوولان فدراسیون فوتبال وباشگاه‌های فوتبال در موضع‌گیری‌های مدعی شدند که دستگاه‌های امنیتی و نظارتی نباید به این پرونده ورود کنند چون فدراسیون فوتبال به عنوان نهاد فوتبالی برای برخورد با این طیف آمادگی دارد.

دلیل طرح چنین موضوعی برای افکارعمومی روشن نیست اما به جرات می‌توان گفت که اقدام دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کاملا به جا و درست بوده است چون امروز برخورد با عوامل فساد در حوزه فوتبال خواست اکثریت قریب به اتفاق جامعه است از این رو این خواسته کاملا غیر منطقی و غیر اصولی است لذا باید طراحان این موضوع به مردم توضیح دهند چرا درست در زمانی که قرار است نتایج این بررسی‌ها که نشان دهنده وجود فساد در جامعه فوتبال توسط عده‌ای معلوم الحال صورت گرفته از طریق دستگاه‌های مسوول به اطلاع مردم برسد این موضوع در رسانه‌ها مطرح می‌شود که دستگاه های امنیتی نباید به این پرونده ورود پیدا کنند؟!

امروز علیرضا علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای و محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در اقدامی هماهنگ و کاملا همسو از مجلس و دستگاه‌های امنیتی خواسته‌اند به این پرونده ورود پیدا نکنند چون فدراسیون فوتبال خود برای برخورد با این پرونده در حال فعالیت است! علت این خواسته برای افکارعمومی و صاحبنظران روشن نیست از این رو مدیرعامل محترم پرسپولیس و دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال باید به صورت شفاف توضیح دهند چرا با این مساله مخالفت دارند.

مگر جز اینست که باید با خاطیان به صورت قانونی برخورد شود پس چه اتفاقی در این برهه روی داده است که مدعیان مبارزه با فساد در فوتبال به این ترتیب نگران اعلام نتیجه از سوی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی شده‌اند؟ طرح این موضوع از سوی این افراد شائبه های فراوانی را در جامعه مطرح ساخته از این رو باید علیرضا علیپور و محمد رویانیان در زود ترین زمان ممکن در این خصوص اظهارنظر کنند چون ممکن است مخالف آنها تعبیر خوشایندی برای افکارعمومی نداشته باشد.

عزم دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در برخورد با مقوله فساد کاملا ستودنی است، از این رو انتظار می‌رود این دستگاه‌ها همانند روزهای گذشته با جدیت این مساله را بررسی کنند و تا زمان حصول نتیجه روشن دست از تلاش برندارند چون باید مشخص شود در فوتبالی که با بودجه عمومی کشور اداره می‌شود چه اتفاقاتی روی می‌دهد.

بدون تردید معرفی خاطیان از سوی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی به مراجع قضایی می‌تواند اعتماد جامعه را دوباره به فوتبال برگرداند چون مردم به این باور رسیده‌اند فساد در فوتبال ایران وجود دارد از این رو به عقیده مردم باید با متخلفان این پرونده به شدت برخورد شود تا دیگر فرد یا گروهی اجازه سو استفاده‌های این چینی را به خود ندهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 20 مهر 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها